tisdag 10 maj 2011

En titt på hur aktie och fond bloggarna ligger till

Här har jag för skojs skull tagit en titt på hur olika aktie, spar och fond bloggar ligger till. All information kommer från deras officiella bloggar (2011-05-08) och är öppet publicerat där. Jag har gjort en liten sammanställning där deras senaste publicerade resultat visas och reserverar mig för fel.

Om någon bloggare inte vill vara med tar jag omedelbart bort denna. Anledningen till att jag inte frågat nedanstående bloggare är att det finns inget smidigt sätt att kontakta dem förutom att skriva kommentarer.



Länkar (källor till materialet):
Svenskmillionaire
Sebbemax
Finanskvinnan
Guldbyxan
Amorteraochspara
Destinationmiljonar
Mårtens Investeringsblogg

2 kommentarer:

  1. Kul sammanställning! Intressant att se hur andra ligger till.

    SvaraRadera
  2. Ha ha! Vilken härlig motivation!

    SvaraRadera